Tomáš Císař (Carda)

Narozen 11. 12. 1984

=Tomášův životopis=
=Sezóna 2006=
 


Sezóna 2007 - aktuální výsledky

Klub KTM UFO Racing CZ – stroj KTM 450. MČR Enduro + ME. 
Startovní číslo pro MČR
59. ME Itálie 107.  ME Maďarsko 120.

 
Mistrovství Evropy
Itálie-Oliveto Citra E2,E3 Junior

1. den - 20. místo

1 bod

2. den - 18. místo

3 body
Maďarsko-Cered E2,E3 Junior

1. den - 12. místo

9 bodů

2. den - 10. místo

11 bodů

Finsko-Heinola E2,E3 Junior

1. den - 10. místo

11 bodů

2. den - 9. místo

12 bodů

Polsko-Kielce E2,E3 Junior

1. den - 12. místo

9 bodů

2. den - 11. místo

10 bodů

Mistrovství ČR Enduro
Nowy Kosciol - PL E2,E3 Junior

1. den - 15. místo

6 bodů

2. den -  5. místo

16 bodů

Podbořany E2,E3 Junior

1. den - 7. místo

14 bodů

2. den -  4. místo

18 bodů

Klatovy E2,E3 Junior

1. den - 7. místo

14 bodů

2. den -  4. místo

18 bodů

Opařany E2,E3 Junior

1. den - 6. místo

15 bodů

2. den -  6. místo

15 bodů

Mšeno E2,E3 Junior

1. den - 4. místo

18 bodů

2. den -  3. místo

20 bodů

Bohdalovice E2,E3 Junior

1. den - 5. místo

16 bodů

2. den - 5. místo

16 bodů

   

Konečné stav pořadí MČR Enduro:
absolut junior - 4. místo
absolut třída E2 - 4. místo
o pouhých 6 bodů na 3. místo

   

Konečný stav pořadí ME Enduro:
absolut junior - 11. místo - nejlepší junior z CZ
zase o pouhých 6 bodů na
1. desítku

   

Zpráva z ME Polsko Kielce  22. 9. - 23. 9. 2007

                Předposlední zářijový víkend jsem absolvoval poslední díl ME v polských Kielcích v místě, kde se jela před třemi lety šestidenní. Do dění šampionátu jsem dorazil až v pátek v 1 hodinu ráno. Hned po ránu, když týmoví kolegové ještě pospávali, vyrazil jsem si projít rychlostky, abych stáhnul náskok, který měli kluci, kteří přijeli už ve čtvrtek ráno. Pak jsem si jel zajezdit na tréninkovku, přezul pneumatiky a vyměnil olej. A právě u výměny oleje nastaly menší komplikace, když u jednoho z výpustních šroubů praskla hlavička a šroub nešel vyšroubovat a sákl skrz něj olej, takže musel ven. Cca po půl hodinovém zápolení se šroub podařilo vyndat a nastal další problém a to sice tento šroub sehnat nový. Naštěstí byli němečtí kolegové z týmu BVZ připravení a šroub nám za vynikající 2 piva značky STAROPRAMEN darovali :-). Nicméně závada byla odstraněna  a motorku jsem v klidu předal.

               No a teď něco k trati. Trať byla složena ze dvou časových kontrol a v každé byla jedna rychlostka. Krostest byl celý na strništi, kde byla rychlostka i při šestidenní. Jezdil se přes 5 minut a vyjely se tam menší drážky, které se však docela rozbily a jízda v nich byla fyzicky náročná. Endurotest se jel na odkloněné skalnaté louce, kde se vytvořily převážně prachovo-kamenité tobogány. Tento test se jel lelhce pod 5 minut. Trať byla typicky polská, i když se překvapivě nejelo tolik lesních rozbitých rolet. Součástí trati byl i docela pěkný dlouhý výjezd, který mnoha jezdcům dělal problémy. Jinak na trati nechyběly zrádné kameny, blátička a nadrážkované lesní cesty. Kolo jsme jezdily cca 2 hodiny a záda z toho pěkně bolely :-).

              První den se mi vcelku dařil krostest, na kterém jsem sice jednou upadnul, ale časy byly celkem dobré. Nedařilo se mi však na endurotestu, kde jsem v jednom kole upadnul dokonce dvakrát asi na 30 metrech. Nakonec z toho bylo ne moc dobré 12 místo. Druhý den jsem upadnul hned na prvním krosu a bylo tak nějak vymalováno. Po celý den jsem dělal drobné chyby, které však v konečném důsledku znamenali velkou časovou ztrátu na soupeře, se kterými jsem běžně bojoval. Bohužel jsem jel velice usilovnou jízdu, která by byla možná dost efektivní, ale musela by u toho být ta potřebná síla a fyzička, která k tomuto stylu jízdy je dost potřeba. Takže nakonec jsem si polepšil o jedno místo a skončil jsem 11, což je i moje výsledné umístění v celém seriálu. Teď mě ještě čeká poslední závod MČR v Bohdalovicích, kde je ještě jistá šance na umístění na stupních vítězů v celkovém hodnocení.


Společná zpráva
MČR Opařany  11.8. - 12.8. , ME Heinola 18. 8. - 19. 8., MČR Mšeno 25. 8. - 26. 8. 2007 - Fotky

             Tak a je čas zase něco napsat, abyste si nemysleli že se flákám. Za poslední 3 týdny toho bylo až dost a jsem rád, že jsem to časově vůbec zvládnul. Začalo to závodama v Opařanech resp. v Bechyni,kam se oproti předchozím ročníkům přesunulo depo. Ale k lepšímu to asi moc nebylo (cca 2 toi toiky, 2 sprchy se studenou vodou a  1 malej stánek, kterej málem ani nebyl. No jinak závody klasický Opařany, i když se to oproti předchozím ročníkům celkem zlepšuje. A možná to bylo i díky tomu, že před těmito závody pršelo a trať byla podmáčená, takže přejezdy po polích byly trochu náročné. Rychlostky byly tradičně 2. Krostest byl na uklouzané odkloněné louce, která se jezdila lehce přes 2 minuty. Endurotest byl o dost náročnější, poněvadž hned po startu byly 2 obtížnější výjezdy, které druhý den dokonce zrušili a dále se jelo po lese a motokrosové trati a stále v drážce. Fyzicky to byl náročný test. Oba dny jsem objel bez výraznějších problémů, ale výsledky už si tedˇ nepamatuju, ale byly průměrný a najdete je na internetu:-)

             Hned po Opařanech jsme v úterý odjížděli do Finska na 3. díl ME. Cesta byla delší až dlouhá:-). Vyjeli jsme v úterý večer a cca s 8 hodinama spánku jsem přijeli ve čtvrtek odpoledne. Cílové městečko bylo Heinola cca 70 km nad Lahti (ale to nevím přesně, protože jsem na zadních sedačkách zkrouceně pochrupoval:-) ). Depo bylo v motokrosovém areálu, u kterého byl hned endurotest i tréninkovka. Rychlostky byly 2, ale hodně náročné. Endurotest jsem asi těžší nejel. Začal na motokrosové trati, kde bylo pár skoků a zatáček a hned se vjelo do lesa, který začal delším výjezdem končícím uklouzanou skalkou. A pak následovaly kamenité cestičky, blátíčka a kořeny. Opravdu se nenašlo místo bez kamenů a kořenů. Ovšem nejtěžší bylo to, že se jel skoro 12 minut (rozdíly tady byly velké). Fakt brutální endurotest a navíc, když už jsem byl ke konci hotovej, končil endurotest kládama a panelama, takže i 30m před cílem nebylo díky vyčerpání vyhráno:-). Krostest se jel zčásti na louce a poli a druhá půlka byla po lese opět po kamanech, kořenech a blátivých drážkách. Byl, ale kratší a jel se lehce přes 7 minut. Musím však říct, že rychlostky byli skutečně pěkné. Trať byla lehčí, hodně se jelo po silnici a  šotolinových cestách, ale samozřejmě i po lese, kde byli menší bažinky. Moc pěkná soutěž. 1.den jsem byl 10 a 2.den jsem máknul hlavně v prvním kole a byl jsem 9, což byl dobrej výsledek.

            Minulý víkend jsem zakončoval třítýdenní štaci závodem MČR ve Mšeně. Poprvé u nás se jel měřený extrémtest, který byl zajímavý, jelikož se jel ve starém kravíně a v jeho těsné blízkosti. Byli na něm gumy, klády, seskoky na rovinu atd. Nebyl sice úplně vymáknutej, ale na začátek dobrý.Měřil cca přes 1,5 minuty. Endurotest se jel celý po lese a měřil přes 4 minuty a až na pár prašných výjezdů na něm nebylo nic náročného. Krostest byl celý na strništi a byl hodně moc zamotanej, ale když se na něm chytil správnej rytmus, tak se nechal jet v klidu a rychle. Trať byla dlouhá (možná zbytečně) a byla dost rozbitá a hlavně druhej den jsme byli dosti vydrncaný. Sobota byla výsledkově dobrá a neděle hlavně díky prvnímu kolu , kdy jsem měl ještě dost sil, byla opět zase lepší a celkově jsem skončil za oba dny 3. v juniorech. Úspěch jsme zaznamenali i ve družstvech, kdy jsme zatím s týmem KTM UFO RACING CZ (Císař,Melichar, Klimeš) na krásném 3. místě. Tak hlavně to udržet.

A už na to prdím tak se mějte čau carda


Zpráva z ME Cered  30. 6. - 1. 7. 2007 -- Fotky ME Cered

             A je za mnou v pořadí 2. ME, které se jelo v maďarském Ceredu (konec světa na maďarsko slovenských hranicích). Do místa konání jsme dorazili ve čtvrtek po 5. hodině ranní a jelikož jsem celou cestu spal, vybalil jsem si všechny věci abych měl oproti týmovým kolegům náskok.
              Dopoledne jsme vyrazili na rychlostky. Byly celkem 2 a obě měli podobný charakter. Krostest se jel v údolí, kde byla spousta horizontů a sjezdů a výjezdu a zaplať pán bůh, že bylo sucho:-). Endurotest začal obdobně několika sjezdy a výjezdy na travnaté rozbité louce, ale pokračoval několika zatáčkami v lesním porostu a sjezdem delším kaňonem a znovu zatáčky na louce. Krostest i endurotest se jel lehce pod 6 minut. Ve čtvrtek odpoledne jsme připravili motorky, já jsem opět vyměnil vydlice, nyní už na delší chvíli zapůjčené od pana Kuklíka (moje půjdou zřejmě na reklamaci). Potom jsme vyrazili na tréninkovku a drtili jsme tam než nám došel benzín.
              V pátek ráno jsme si byli ještě chvíli zajezdit  a předali  jsme motorky. Navečer jsme si prošli ještě jednou rychlostky. Večer pak přijeli zástupci Mototigeru v plné kráse (Luboš, Filas, dokumentarista Kája a Míra Nálevka). Trať byla rozdělená do 4 časových kontrol a kolo mělo cca 2,5 hodiny. Charakter trati byl typicky maďarský. Rozbité lesní cesty, prašné přejezdy mezi loukama a rozblácené bažinky a lesní kaňony. Po oba dny se jelo po 3 kolech. Teď krátce k výsledkům.
              V sobotu jsem na první rychlostce  upadnul a celkově se mi nejelo moc dobře. Ani povzbuzování Mototigeru nepomohlo a skončil jsem ve třídě průměrně 12.
              V neděli to bylo jako obvykle lepší a skončlil jsem uspokojivě 10. Nicméně rychlostky mi dali celkem zabrat, poněvadž jsem moc nestihal fyzicky. Holt asi bych nemohl pracovat a jen trénovat a určitě by to bylo lepší. Ale určitě se pokusím na sobě ještě víc zamakat a přiblížit se trénovaným kolegům. Nakonec bych chtěl poděkovat zmíněným zástupcům Mototigeru za povzbuzení a krásné zpestření závodů.


Zpráva z MČR Klatovy  16. 6. - 17. 6. 2007 - Fotky MČR Klatovy

          Tak mám za sebou třetí podnik, MČR Enduro v Klatovech. Vzhledem k tomu, že jsou Klatovy docela daleko a že jsem si chtěl konečně letos projít všechny rychlostky, vyrazili jsme už v 6.00 ráno. Na místo jsme přijeli cca v 10.00 hodin a hned jsme vyrazili chodit rychlostky. Byly celkem dvě (Enduro test a Kros test). Kros test byl na motokrosové trati, ze které se ke konci odbočilo na louku, kde bylo namotáno několik zatáček. Tento kros  se jel cca 2,30 minuty. Enduro test se jezdil lehce pod 5 minut, byl na členité louce a mezi vzrostlými keři. Hned po E-testu se jel na zkoušku tzv. extrém test (pneumatiky a klády). Tento úsek se neměřil, hlavně proto, aby si jezdci z přeboru vyzkoušeli přejezd těchto překážek.

          V pátek večer začalo pršet a pršelo pěkně až do soboty do rána. Start byl v 9.00 hodin. Hned po ránu se jel měřený E-test a za ním jsem hned zlehka upadl, spadla na mne motorka a než jsem se zpod ní vysoukal, pěkně jsem si popálil paži. Trať byla rozdělená na dvě časovky a kolo bylo dlouhé přes dvě hodiny. Nebyla nijak náročná, převážně se jezdilo po cestách, po silnici a příkopy podél ní. Příkopy byly místy dost rozbahněné až neprůjezdné. V první časovce bylo najeto skoro 30 minut, a jelikož nám bylo i ráno na rozpravě řečeno, že se trať časovala neprojetá a že se tedy bude dost najíždět, jeli jsme i druhou časovku volněji. Občas jsme přetáhli odbočku v lese, poněvadž nebyla trať dostatečně značená, a do cíle druhé časovky jsem přijel o 3 minuty později. Někteří jezdci byli obezřetnější a nechytili nic – pro mne to znamenalo, dá se říci, konec závodu. Bohužel, takhle načasovaná trať může být asi jen na našem mistráku (na Evropě před závodem víme zhruba, kolik se kam najíždí), ale byla to moje blbost. Neměl jsem se uchlácholit první časovkou a pomalejším tempem ostatních jezdců a určitě bych to stihnul. Je to škoda, protože časy na rychlostkách jsem zajížděl celkem dobré a mohl jsem být i na stupních vítězů. Takhle z toho bylo 11. místo ve třídě a 7. v juniorech. A hlavně mi opět vytekla levá vidlice.

          Jelikož   jsme po opravě vidlici moc nevěřili, půjčil mi Martin Kuklík své náhradní. V neděli ráno jsem je během 7 minut vyměnil a vyrazil znovu bojovat o bednu. Po montáži vidlí jsem byl značně rozcvičený a na prvním E-testu jsem zajel celkem dobrý čas. Vidlice fungovaly suprově (samozřejmě nebyly sériové, ale ta lepší verze) a určitě bych si na ně zvyknul J. V neděli jsem se vyvaroval větších chyb, a kdybych ještě trochu zrychlil na krosu, mohl to být výborný výsledek. Takhle to bylo jen „skoro výborný“, takže je co zlepšovat – 4. místo v juniorech, 4. ve třídě, 11. absolutně. Musím ještě poznamenat, že v sobotu se jela tři kola, skoro 8 hodin jízdy, a měřeno bylo jen necelých 16 minut. Druhý den se jela kola pouze dvě. Možná mohl pořadatel udělat kratší kolo a vložit úsilí do hledání louky, na které mohl být další test.

          Teď mám před sebou ME v Maďarsku, kde musím stáhnout ztrátu z Itálie, a k tomu mi bude nápomocno i zuřivé fandění zástupců Mototigeru, kteří za mnou přijedou.

                                                                                         Zdraví Carda

 

Zpráva z MČR Podbořany - Postolprty 19. 5. - 20. 5. 2007

           Po delší endurácké pauze byl na řadě druhý podnik MČR Enduro v severočeských Postoloprtech. Před tímto závodem se hodně mluvilo o tom, že budou dlouhé rychlostky a bylo tomu tak. Jeli se dva enduro testy a jeden crosstest. První e-test byl postaven v lomu, kde nebyl ani jeden kousek rovného povrchu. Všude samé kameny, díry a hliněné hromady. Docela hnus:(. Tento test měřil okolo 6-ti minut. Druhý e-test byl na vojenském tankodromu a z části se jelo i v prašném lese. Připomínal spíše trať spíše pro cross country. K-test byl na motokrosové dráze také v jakémsi lomu. Bylo na něm několik skoků a byl celkem pěkný. Měřil okolo 2 minut.

           V sobotu se jeli 4. kola(cca 6 hodin). Trať byla dost nezáživná, jelikož se střídali šotolinové a polní cesty se silnicí a občas se vjelo do lesa, kde jsme se na jedničku proplétali mezi stromy. Ale co vymyslet v rovinatém kraji chmelnic:). Problém byl však s rychlostkami a hlavně s e-testem na tankodromu. Zarostlé díry ve vysoké trávě byly dost nebezpečné a mělo to za následek protesty jezdců(Michalík odjel po prvním kole znechucen domů) a následné neměření celého e-testu. Sečteno-podtrženo. Za celou sobotu se naměřilo místo očekávaných 40.minut pouze 20.
V neděli se jeli 3 kola a byl pozměněn e-test na tankodromu. Byl přesunut celý do lesa, takže bylo naměřeno přes 30. minut.

           Mně se v sobotu příliš nedařilo, což zapříčinila levá vidle, která začala od 1. kola téct a skoro celá vytekla. Na rozbitých rychlostkách se pak motorka těžko ovládala. K tomu jsem přidal ještě pád v e-testu, z něhož mám pochroumané koleno ještě dnes. Den jsem zakončil pádem na posledním krosu.  Bylo z toho 7. místo ve třídě, 7. v juniorech a 18. absolutně. V neděli ráno jsem vidlici vyměnil, takže chování motorky se podstatně zlepšilo. Vyvaroval jsem se větším chybám a díky e-testu, který byl celý po lese, jsem zajížděl dobré časy a obsadil 5. místo ve třídě s minimální ztrátou na 4. V juniorech jsem skončil 4. a absolutně 13.

          Foto z tohoto závodu bohužel není k dispozici, jelikož táta čuměl určitě na nějaký baby a klubový dokumentarista chyběl. Tento odstavec napsal Luboš:).


Zpráva z MČR Nowy Kosciol 14. 4. - 15. 4. 2007

          Právě jsem se vrátil z Polska, kde se jelo první MČR v enduru společně s Mistrovstvím Polska. Místem konání bylo městečko Zlotoryja, vzdálené od našich hranic cca 50 km (ale nekonečných). V pátek jsem na místo dorazil v 16 hodin rychle jsem dodělal motorku a mazal jsem si projít rychlostky. Jenže ty byly 3 a tma byla už po osmi. Takže jsem si nestihnul projít jeden kros.

          Teď něco k trati. Trať byla rozdělená na 3 časové kontroly a dohromady se celé kolo jelo přes 2,5 hodiny. První se jel endurotest, který byl opravdu endurový. Jel se cca 4,5 minuty a byl celý namotaný v lese. Další v pořadí byl krostest, který se jel pro změnu celý na motokrosové trati. Což je  trochu proti řádům, protože by se mělo jet po motokrosové trati jen v určitých procentech, ale byly jsme v Polsku takže bohužel:-). Hodně diskutované téma na tomto krosu byl dvoják hned po startu, který byl hodně srdeční záležitostí (až na krosáky, pro které to byl bonbónek). Samozřejmě já jsem si ho pěkně projížděl a byl jsem na tom lépe než někteří moji soupeři, kteří byly nerozhodní a těsně se vyhýbali pádům nebo na něm upadli. Tato motokrosová trať se jezdila okolo 2,5 minuty. Poslední se jel kros, který byl celý namotán na odkloněné louce a jel se okolo 3 minut. Jinak celá trať byla celkem lehká a celkem nudná, protože se jelo hodně po cestách a dost se prášilo.

          V sobotu jsem si ještě před startem loupnul poslední antibiotikum, poněvadž jsem byl od půlky týdne nemocný a doufal jsem že se do závodu vyléčím. Takže jsem byl tak trochu oblblej a hned v první časovce jsem zabloudil, protože jsem přejel jednu odbočku a napojil se na trať druhé časovky a než jsem se vrátil tak jsem chytil 7 minut a bylo po závodě. Na rychlostních zkouškách jsem trochu bojoval s motorkou, ale zrychloval jsem.

          V neděli ráno mě přijeli podpořit zástupci MOTOTIGER TEAMU (šéf Luboš, dokumentarista Kája a borec Filas). Možná i díky nim a jejich fandění jsem se docela se 450 zžil a zajížděl jsem celkem obstojné časy, které mě vyhoupli na 6 místo ve třídě, 5 v juniorech a 13 absolutně. S čímž jsem celkem spokojen, ale ještě nejsem s motorku zcela kamarád, tak doufám, že to bude ještě lepší a že budu rovnocenným soupeřem v bojích o stupně vítězů.

 

Zpráva z ME v Itálii 31. 3. - 1. 4. 2007

          Tak už mám za sebou první velký závod letošní sezóny a to sice ME v Itálii. Cesta do italského Oliveto Citra (městečko cca 50 km pod Neapolí) byla celkem dlouhá, poněvadž trvala přes 20 hodin nepřetržité jízdy (pouze čůrací přestavky:-)). Na místo jsme dorazili ve středu večer a šli jsme rovnou spát.

           Ve čtvrtek ráno nás probudilo mečení koz a po vykouknutí z bydlíku jsme zjistili, že všude kolem probíhá trh, kde si místní dědové měnili svá kůzlata:-) Dopoledne jsme připravovali motorky a odpoledne jsme vyrazili na tréninkovku, kde jsme otestovali připravené motorky a okoukli jsme formu soupeřů:-)

            V pátek bylo na řadě procházení rychlostních zkoušek. Byli celkem 3 a to sice 2 krostesty a 1 endurotest. První kros byl nad městem na podmáčené louce a trval kolem 3 minut. Druhý kros se jel v pískovém lomu a byl hodně zamotaný a členitý a jezdil se přes 4 minuty. Endurotest byl celý po lese s písčitohlinitým podkladem, takže se vyjely velké tobogány a délka testu byla přes 6 minut a to bylo dost náročný:-) Trať byla rozdělená do dvou časových kontrol okolo a celkem se jelo téměř 2 hodiny. Nebyla příliš obtížná, ale rychle se rozbila a bralo to dost sil.

             Start byl v sobotu v 9 a v neděli 8 a po oba dny se jeli 3 kola. Moje vystoupení  v tomto závodě bylo dosti rozpačité. Závodní tempo bylo totiž velmi rychlé a zjistil jsem, že 450 v tomto tempu zatím moc nezvládám:-) Takže pády a různá klopýtání byli na denním pořádku. V sobotu  jsem tedy skončil 20 a v neděli 18 s tím, že kros ve městě jsem už zajížděl stejně rychle jako většina mých soupeřů. Takže vydřené 4 body  a teď jezdit, jezdit a jezdit a zvykat si na 4T.       


Zpráva z kontrolního závodu v Záboří  18. 3. 2007

       Dneska jsem po hodně dlouhé době vyrazil na klasický motokros a ne ledajaký:-) Jel se na vyhlášené pískové trati v Záboří nad Labem a konkurence byla více než dobrá. Např. jsem jel s takovejma loudákama jako jsou Bartoš, Čepelák atd.:-) Takže střelba jako hovado. :-) Trať byla po ránu krásně srovnaná ale ne na dlouho. 

       Začali jsme volným tréninkem na 20 minut, po kterém jsem měl až do kvalifikace ruce tvrdý jako kameny. Kvalifikace která se jela, pro mě trochu nezvykle, na nejrychlejší kolo trvala cca 30 minut. Díky pádům jsem ji prokaučoval a byl jsem až 28. Tím pádem jsem v závodě startoval ze druhé řady, což při účasti cca 35 závodníků byla v první zatáčce pěkná mela, protože první jsem tam nikdy bejt nemohl:-) V první jízdě jsem měl celkem dobrej start ale jako nezkušený motokrosař jsem se právě v první zatáčce zaleknul chumlu a v pískových dunách jsem si ustlal. Nakonec z toho byli opět tvrdé ruce  a 21 místo. V druhé jízdě jsem měl start  nic moc, takže zase boj ze zadních pozic až na 17 místo. Ve třetí jízdě jsem měl opět smůlu po startu, kdy o mě zavadil za mnou jedoucí soupeř a jeho řidítko se mi dostalo do zadního kola a jeho motorku jsem mu cca 3 metry odtáhnul. Řidítko jsem po chvíli vydoloval a osamocen jsem vyrazil do závodu. Ovšem díky  časové ztrátě jsem už v 2. kole dostával kolo, nicméně po stíhací jízdě jsem ještě pár soupeřů předjel a skončil jsem 18.

        Každopádně 3 rozjížďky po 25 minutách byl celkem značnej záhul, ale je potřeba takový závody jezdit, protože tam se skrývá rychlost:-)

zdravím všechny

carda


 

Zpráva ze Soustředění v Chorvatsku  25.2. - 1.3. 2007


          Po zimní přestávce jsem si v půlce února přivezl novou motorku a po lehkém zajetí jsem 25.2. odcestoval z Enduro reprezentací na soustředění do Chorvatska. Odjížděli jsme možná trochu nesmyslně již ve 2 ráno a do chorvatského Rabacu jsme přijeli ve 3 odpoledne, ubytovali jsme se a pak už jen zevlovali(možná jsme si mohli trochu přispat:)).
          Druhý den ráno jsme po domluvě s místním borcem, který má na starost tamní tratě, vyrazili na motokrosovou trať. Podle jeho slov "Super bomba trať", kde se měl jet chorvatský mistrák v motokrosu. Skutečnost byla taková, že jsme jeli na 40 km vzdálenou stráň, ve které byla buldozerem vyhrnutá trať, kde nikdo ještě nejezdil a kudy protékala voda z tamějších kopců. Takže ježdění bylo velmi usilovné a motorky jsme pak čistili skoro 2 hodiny.
           Další 2 dny jsme jezdili po lese sjezdy a výjezdy a různé kamenité stezky, což by bylo celkem dobré, kdybychom nemuseli stále čekat na slabší kluky, kteří navíc ani nepatřili k reprezentaci.
           Poslední 5. den jsme dlouho řešili, kam vyrazíme, ale bohužel nebylo na výběr, a tak jsme znovu odcestovali na "skoro motokrosovou trať", která trochu vyschla a značně jsme ji zkrátili. Jezdili jsme skoro 2 hodiny a ukončili jsme celé, možná trochu nešťastné soustředění.
           Co napsat na závěr? Počasí se vydařilo, ovšem podle mého názoru kvalita soustředění nebyla plně odpovídající reprezentačnímu soustředění. Ale už je to za námi a můžeme být rádi, že jsme se mohli alespoň někde rozjet.


FOTO GALERIE

Fotky Croatia

Kontrolní závod Záboří

ME Itálie

Nowy Kosciol

Fotky MČR Klatovy

ME Cered

MČR Mšeno

MČR Opařany


MČR Opařany


Carovi fanynky pro
Opařany


MČR Mšeno


Carovi fanynky pro Mšeno(opravdové)


Takhle Tomáši pojedeš!


Nástup nového mechanika


A jeho první akce


ME Cered


Kájova kolegyně


KTM utáhne vše


KTM utáhne vše


KTM utáhne vše


Meldova fanynka


MČR Klatovy


MČR Nowy Kosciol


Kdo umí, ten umí! Jezdec PL.


Týmový jezdec Péťa


Týmový jezdec Lubošek


ME Itálie


Můj táta - pózuje do rodinného alba


Lubošek a jeho modrá ruka


Kontrolní závod Záboří


Fotky soustředění Croatia


Složení teamu
zprava - Císař Tomáš, Luboš Klimeš, Hušek Petr

 

© t-design 2oo6