|
Sezóna 2007 - aktuální
výsledky
|
|
Klub KTM UFO Racing CZ – stroj KTM 450. MČR
Enduro + ME.
Startovní číslo pro MČR 59.
ME Itálie 107. ME
Maďarsko 120. |
| |
|
Mistrovství Evropy |
|
|
|
|
Itálie-Oliveto Citra |
E2,E3 Junior |
1. den - 20. místo |
1 bod |
|
|
|
2. den - 18. místo |
3
body |
|
Maďarsko-Cered |
E2,E3 Junior |
1. den - 12. místo |
9 bodů |
|
|
|
2. den - 10. místo |
11 bodů |
|
Finsko-Heinola |
E2,E3 Junior |
1. den - 10. místo |
11 bodů |
|
|
|
2. den - 9. místo |
12 bodů |
|
Polsko-Kielce |
E2,E3
Junior |
1. den - 12. místo |
9 bodů |
|
|
|
2. den - 11. místo |
10 bodů |
|
Mistrovství ČR Enduro |
|
|
|
|
Nowy
Kosciol - PL |
E2,E3 Junior |
1. den - 15. místo |
6 bodů |
|
|
|
2. den - 5. místo |
16 bodů |
|
Podbořany |
E2,E3 Junior |
1. den - 7. místo |
14 bodů |
|
|
|
2. den - 4. místo |
18 bodů |
|
Klatovy |
E2,E3 Junior |
1. den - 7. místo |
14 bodů |
|
|
|
2. den - 4. místo |
18 bodů |
|
Opařany |
E2,E3 Junior |
1. den - 6. místo |
15 bodů |
|
|
|
2. den - 6. místo |
15 bodů |
|
Mšeno |
E2,E3 Junior |
1. den - 4. místo |
18 bodů |
|
|
|
2. den - 3. místo |
20 bodů |
|
Bohdalovice |
E2,E3 Junior |
1. den - 5. místo |
16 bodů |
|
|
|
2. den - 5. místo |
16 bodů |
|
|
|
|
Konečné stav pořadí MČR Enduro:
absolut junior - 4.
místo
absolut třída E2 - 4. místo
o pouhých 6 bodů na
3. místo |
|
|
|
|
Konečný stav pořadí ME Enduro:
absolut junior - 11.
místo - nejlepší junior z CZ
zase o pouhých 6
bodů na
1.
desítku |
|
|
|
|
|
Zpráva z
ME Polsko Kielce 22. 9. - 23. 9. 2007 |
|
Předposlední
zářijový víkend jsem absolvoval poslední díl ME v polských
Kielcích v místě, kde se jela před třemi lety šestidenní.
Do dění šampionátu jsem dorazil až v pátek v 1 hodinu
ráno. Hned po ránu, když týmoví kolegové ještě pospávali,
vyrazil jsem si projít rychlostky, abych stáhnul náskok,
který měli kluci, kteří přijeli už ve čtvrtek ráno. Pak
jsem si jel zajezdit na tréninkovku, přezul pneumatiky a
vyměnil olej. A právě u výměny oleje nastaly menší
komplikace, když u jednoho z výpustních šroubů praskla
hlavička a šroub nešel vyšroubovat a sákl skrz něj olej,
takže musel ven. Cca po půl hodinovém zápolení se šroub
podařilo vyndat a nastal další problém a to sice tento
šroub sehnat nový. Naštěstí byli němečtí kolegové z týmu
BVZ připravení a šroub nám za vynikající 2 piva značky
STAROPRAMEN darovali :-). Nicméně závada byla odstraněna
a motorku jsem v klidu předal.
No a teď něco k
trati. Trať byla složena ze dvou časových kontrol a v
každé byla jedna rychlostka. Krostest byl celý na
strništi, kde byla rychlostka i při šestidenní. Jezdil se
přes 5 minut a vyjely se tam menší drážky, které se však
docela rozbily a jízda v nich byla fyzicky náročná.
Endurotest se jel na odkloněné skalnaté louce, kde se
vytvořily převážně prachovo-kamenité tobogány. Tento test
se jel lelhce pod 5 minut. Trať byla typicky polská, i
když se překvapivě nejelo tolik lesních rozbitých rolet.
Součástí trati byl i docela pěkný dlouhý výjezd, který
mnoha jezdcům dělal problémy. Jinak na trati nechyběly
zrádné kameny, blátička a nadrážkované lesní cesty. Kolo
jsme jezdily cca 2 hodiny a záda z toho pěkně bolely :-).
První den se mi
vcelku dařil krostest, na kterém jsem sice jednou upadnul,
ale časy byly celkem dobré. Nedařilo se mi však na
endurotestu, kde jsem v jednom kole upadnul dokonce
dvakrát asi na 30 metrech. Nakonec z toho bylo ne moc
dobré 12 místo. Druhý den jsem upadnul hned na prvním
krosu a bylo tak nějak vymalováno. Po celý den jsem dělal
drobné chyby, které však v konečném důsledku znamenali
velkou časovou ztrátu na soupeře, se kterými jsem běžně
bojoval. Bohužel jsem jel velice usilovnou jízdu, která by
byla možná dost efektivní, ale musela by u toho být ta
potřebná síla a fyzička, která k tomuto stylu jízdy je
dost potřeba. Takže nakonec jsem si polepšil o jedno místo
a skončil jsem 11, což je i moje výsledné umístění v celém
seriálu. Teď mě ještě čeká poslední závod MČR v
Bohdalovicích, kde je ještě jistá šance na umístění na
stupních vítězů v celkovém hodnocení. |
|
|
Společná
zpráva
MČR Opařany 11.8. -
12.8. , ME Heinola 18. 8. - 19. 8., MČR Mšeno 25. 8. -
26. 8. 2007 - Fotky |
|
Tak a je čas
zase něco napsat, abyste si nemysleli že se flákám. Za
poslední 3 týdny toho bylo až dost a jsem rád, že jsem to
časově vůbec zvládnul. Začalo to závodama v Opařanech
resp. v Bechyni,kam se oproti předchozím ročníkům
přesunulo depo. Ale k lepšímu to asi moc nebylo (cca 2 toi
toiky, 2 sprchy se studenou vodou a 1 malej stánek,
kterej málem ani nebyl. No jinak závody klasický Opařany,
i když se to oproti předchozím ročníkům celkem zlepšuje. A
možná to bylo i díky tomu, že před těmito závody pršelo a
trať byla podmáčená, takže přejezdy po polích byly trochu
náročné. Rychlostky byly tradičně 2. Krostest byl na
uklouzané odkloněné louce, která se jezdila lehce přes 2
minuty. Endurotest byl o dost náročnější, poněvadž hned po
startu byly 2 obtížnější výjezdy, které druhý den dokonce
zrušili a dále se jelo po lese a motokrosové trati a stále
v drážce. Fyzicky to byl náročný test. Oba dny jsem objel
bez výraznějších problémů, ale výsledky už si tedˇ
nepamatuju, ale byly průměrný a najdete je na internetu:-)
Hned po
Opařanech jsme v úterý odjížděli do Finska na 3. díl ME.
Cesta byla delší až dlouhá:-). Vyjeli jsme v úterý večer a
cca s 8 hodinama spánku jsem přijeli ve čtvrtek odpoledne.
Cílové městečko bylo Heinola cca 70 km nad Lahti (ale to
nevím přesně, protože jsem na zadních sedačkách zkrouceně
pochrupoval:-) ). Depo bylo v motokrosovém areálu, u
kterého byl hned endurotest i tréninkovka. Rychlostky byly
2, ale hodně náročné. Endurotest jsem asi těžší nejel.
Začal na motokrosové trati, kde bylo pár skoků a zatáček a
hned se vjelo do lesa, který začal delším výjezdem
končícím uklouzanou skalkou. A pak následovaly kamenité
cestičky, blátíčka a kořeny. Opravdu se nenašlo místo bez
kamenů a kořenů. Ovšem nejtěžší bylo to, že se jel skoro
12 minut (rozdíly tady byly velké). Fakt brutální
endurotest a navíc, když už jsem byl ke konci hotovej,
končil endurotest kládama a panelama, takže i 30m před
cílem nebylo díky vyčerpání vyhráno:-). Krostest se jel
zčásti na louce a poli a druhá půlka byla po lese opět po
kamanech, kořenech a blátivých drážkách. Byl, ale kratší a
jel se lehce přes 7 minut. Musím však říct, že rychlostky
byli skutečně pěkné. Trať byla lehčí, hodně se jelo po
silnici a šotolinových cestách, ale samozřejmě i po
lese, kde byli menší bažinky. Moc pěkná soutěž. 1.den jsem
byl 10 a 2.den jsem máknul hlavně v prvním kole a byl jsem
9, což byl dobrej výsledek.
Minulý
víkend jsem zakončoval třítýdenní štaci závodem MČR ve
Mšeně. Poprvé u nás se jel měřený extrémtest, který byl
zajímavý, jelikož se jel ve starém kravíně a v jeho těsné
blízkosti. Byli na něm gumy, klády, seskoky na rovinu atd.
Nebyl sice úplně vymáknutej, ale na začátek dobrý.Měřil
cca přes 1,5 minuty. Endurotest se jel celý po lese a
měřil přes 4 minuty a až na pár prašných výjezdů na něm
nebylo nic náročného. Krostest byl celý na strništi a byl
hodně moc zamotanej, ale když se na něm chytil správnej
rytmus, tak se nechal jet v klidu a rychle. Trať byla
dlouhá (možná zbytečně) a byla dost rozbitá a hlavně
druhej den jsme byli dosti vydrncaný. Sobota byla
výsledkově dobrá a neděle hlavně díky prvnímu kolu , kdy
jsem měl ještě dost sil, byla opět zase lepší a celkově
jsem skončil za oba dny 3. v juniorech. Úspěch jsme
zaznamenali i ve družstvech, kdy jsme zatím s týmem KTM
UFO RACING CZ (Císař,Melichar, Klimeš) na krásném 3.
místě. Tak hlavně to udržet.
A už na to
prdím tak se mějte čau carda
|
|
|
Zpráva z
ME Cered 30. 6. - 1. 7. 2007 --
Fotky ME
Cered |
|
A je za mnou v pořadí 2. ME, které
se jelo v maďarském Ceredu (konec světa na maďarsko
slovenských hranicích). Do místa konání jsme dorazili ve
čtvrtek po 5. hodině ranní a jelikož jsem celou cestu
spal, vybalil jsem si všechny věci abych měl oproti
týmovým kolegům náskok.
Dopoledne jsme vyrazili na rychlostky. Byly celkem 2 a obě měli podobný charakter.
Krostest se jel v údolí, kde byla spousta horizontů a
sjezdů a výjezdu a zaplať pán bůh, že bylo sucho:-).
Endurotest začal obdobně několika sjezdy a výjezdy na
travnaté rozbité louce, ale pokračoval několika zatáčkami
v lesním porostu a sjezdem delším kaňonem a znovu zatáčky
na louce. Krostest i endurotest se jel lehce pod 6 minut.
Ve čtvrtek odpoledne jsme připravili motorky, já jsem opět
vyměnil vydlice, nyní už na delší chvíli zapůjčené od pana
Kuklíka (moje půjdou zřejmě na reklamaci). Potom jsme
vyrazili na tréninkovku a drtili jsme tam než nám došel
benzín.
V pátek ráno jsme si byli ještě chvíli zajezdit
a předali jsme motorky. Navečer jsme si prošli ještě
jednou rychlostky. Večer pak přijeli zástupci Mototigeru v
plné kráse (Luboš, Filas, dokumentarista Kája a Míra
Nálevka). Trať byla rozdělená do 4 časových kontrol a kolo
mělo cca 2,5 hodiny. Charakter trati byl typicky maďarský.
Rozbité lesní cesty, prašné přejezdy mezi loukama a
rozblácené bažinky a lesní kaňony. Po oba dny se jelo po 3
kolech. Teď krátce k výsledkům.
V sobotu jsem na první rychlostce upadnul a celkově se mi nejelo moc dobře.
Ani povzbuzování Mototigeru nepomohlo a skončil jsem ve
třídě průměrně 12.
V neděli to bylo jako obvykle lepší a skončlil jsem uspokojivě 10. Nicméně rychlostky mi dali
celkem zabrat, poněvadž jsem moc nestihal fyzicky. Holt
asi bych nemohl pracovat a jen trénovat a určitě by to
bylo lepší. Ale určitě se pokusím na sobě ještě víc
zamakat a přiblížit se trénovaným kolegům. Nakonec bych
chtěl poděkovat zmíněným zástupcům Mototigeru za
povzbuzení a krásné zpestření závodů. |
|
|
Zpráva z
MČR Klatovy 16. 6. - 17. 6. 2007
- Fotky MČR Klatovy |
|
Tak
mám za sebou třetí podnik, MČR Enduro v Klatovech.
Vzhledem k tomu, že jsou Klatovy docela daleko a že jsem
si chtěl konečně letos projít všechny rychlostky, vyrazili
jsme už v 6.00 ráno. Na místo jsme přijeli cca v 10.00
hodin a hned jsme vyrazili chodit rychlostky. Byly celkem
dvě (Enduro test a Kros test). Kros test byl na
motokrosové trati, ze které se ke konci odbočilo na louku,
kde bylo namotáno několik zatáček. Tento kros se jel cca
2,30 minuty. Enduro test se jezdil lehce pod 5 minut, byl
na členité louce a mezi vzrostlými keři. Hned po E-testu
se jel na zkoušku tzv. extrém test (pneumatiky a klády).
Tento úsek se neměřil, hlavně proto, aby si jezdci
z přeboru vyzkoušeli přejezd těchto překážek.
V pátek večer začalo pršet a pršelo pěkně až do soboty do
rána. Start byl v 9.00 hodin. Hned po ránu se jel měřený
E-test a za ním jsem hned zlehka upadl, spadla na mne
motorka a než jsem se zpod ní vysoukal, pěkně jsem si
popálil paži. Trať byla rozdělená na dvě časovky a kolo
bylo dlouhé přes dvě hodiny. Nebyla nijak náročná,
převážně se jezdilo po cestách, po silnici a příkopy podél
ní. Příkopy byly místy dost rozbahněné až neprůjezdné.
V první časovce bylo najeto skoro 30 minut, a jelikož nám
bylo i ráno na rozpravě řečeno, že se trať časovala
neprojetá a že se tedy bude dost najíždět, jeli jsme i
druhou časovku volněji. Občas jsme přetáhli odbočku
v lese, poněvadž nebyla trať dostatečně značená, a do cíle
druhé časovky jsem přijel o 3 minuty později. Někteří
jezdci byli obezřetnější a nechytili nic – pro mne to
znamenalo, dá se říci, konec závodu. Bohužel, takhle
načasovaná trať může být asi jen na našem mistráku (na
Evropě před závodem víme zhruba, kolik se kam najíždí),
ale byla to moje blbost. Neměl jsem se uchlácholit první
časovkou a pomalejším tempem ostatních jezdců a určitě
bych to stihnul. Je to škoda, protože časy na rychlostkách
jsem zajížděl celkem dobré a mohl jsem být i na stupních
vítězů. Takhle z toho bylo 11. místo ve třídě a 7.
v juniorech. A hlavně mi opět vytekla levá vidlice.
Jelikož jsme po opravě vidlici moc nevěřili, půjčil mi
Martin Kuklík své náhradní. V neděli ráno jsem je během 7
minut vyměnil a vyrazil znovu bojovat o bednu. Po montáži
vidlí jsem byl značně rozcvičený a na prvním E-testu jsem
zajel celkem dobrý čas. Vidlice fungovaly suprově
(samozřejmě nebyly sériové, ale ta lepší verze) a určitě
bych si na ně zvyknul
J.
V neděli jsem se vyvaroval větších chyb, a kdybych ještě
trochu zrychlil na krosu, mohl to být výborný výsledek.
Takhle to bylo jen „skoro výborný“, takže je co zlepšovat
– 4. místo v juniorech, 4. ve třídě, 11. absolutně. Musím
ještě poznamenat, že v sobotu se jela tři kola, skoro 8
hodin jízdy, a měřeno bylo jen necelých 16 minut. Druhý
den se jela kola pouze dvě. Možná mohl pořadatel udělat
kratší kolo a vložit úsilí do hledání louky, na které mohl
být další test.
Teď
mám před sebou ME v Maďarsku, kde musím stáhnout ztrátu
z Itálie, a k tomu mi bude nápomocno i zuřivé fandění
zástupců Mototigeru, kteří za mnou přijedou.
Zdraví
Carda |
|
|
|
|
Zpráva z
MČR Podbořany - Postolprty 19. 5. - 20. 5. 2007 |
|
Po delší endurácké pauze byl na řadě druhý podnik MČR
Enduro v severočeských Postoloprtech. Před tímto závodem
se hodně mluvilo o tom, že budou dlouhé rychlostky a bylo
tomu tak. Jeli se dva enduro testy a jeden crosstest.
První e-test byl postaven v lomu, kde nebyl ani jeden
kousek rovného povrchu. Všude samé kameny, díry a hliněné
hromady. Docela hnus:(. Tento test měřil okolo 6-ti minut.
Druhý e-test byl na vojenském tankodromu a z části se jelo
i v prašném lese. Připomínal spíše trať spíše pro cross
country. K-test byl na motokrosové dráze také v jakémsi
lomu. Bylo na něm několik skoků a byl celkem pěkný. Měřil
okolo 2 minut.
V sobotu se jeli 4. kola(cca 6 hodin). Trať byla dost
nezáživná, jelikož se střídali šotolinové a polní cesty se
silnicí a občas se vjelo do lesa, kde jsme se na jedničku
proplétali mezi stromy. Ale co vymyslet v rovinatém kraji
chmelnic:). Problém byl však s rychlostkami a hlavně s
e-testem na tankodromu. Zarostlé díry ve vysoké trávě byly
dost nebezpečné a mělo to za následek protesty
jezdců(Michalík odjel po prvním kole znechucen domů) a
následné neměření celého e-testu. Sečteno-podtrženo. Za
celou sobotu se naměřilo místo očekávaných 40.minut pouze
20.
V neděli se jeli 3 kola a byl pozměněn e-test na
tankodromu. Byl přesunut celý do lesa, takže bylo naměřeno
přes 30. minut.
Mně se v sobotu příliš nedařilo, což zapříčinila levá
vidle, která začala od 1. kola téct a skoro celá vytekla.
Na rozbitých rychlostkách se pak motorka těžko ovládala. K
tomu jsem přidal ještě pád v e-testu, z něhož mám
pochroumané koleno ještě dnes. Den jsem zakončil pádem na
posledním krosu. Bylo z toho 7. místo ve třídě, 7. v
juniorech a 18. absolutně. V neděli ráno jsem vidlici
vyměnil, takže chování motorky se podstatně zlepšilo.
Vyvaroval jsem se větším chybám a díky e-testu, který byl
celý po lese, jsem zajížděl dobré časy a obsadil 5. místo
ve třídě s minimální ztrátou na 4. V juniorech jsem
skončil 4. a absolutně 13.
Foto z tohoto závodu bohužel není k dispozici, jelikož
táta čuměl určitě na nějaký baby a klubový dokumentarista
chyběl. Tento odstavec napsal Luboš:). |
|
|
Zpráva z
MČR Nowy Kosciol 14. 4. - 15. 4. 2007 |
|
Právě jsem se vrátil z Polska, kde se jelo první MČR v
enduru společně s Mistrovstvím Polska. Místem konání bylo
městečko Zlotoryja, vzdálené od našich hranic cca 50 km
(ale nekonečných). V pátek jsem na místo dorazil v 16
hodin rychle jsem dodělal motorku a mazal jsem si projít
rychlostky. Jenže ty byly 3 a tma byla už po osmi. Takže
jsem si nestihnul projít jeden kros.
Teď něco k trati. Trať byla rozdělená na 3 časové kontroly
a dohromady se celé kolo jelo přes 2,5 hodiny. První se
jel endurotest, který byl opravdu endurový. Jel se cca 4,5
minuty a byl celý namotaný v lese. Další v pořadí byl
krostest, který se jel pro změnu celý na motokrosové
trati. Což je trochu proti řádům, protože by se mělo
jet po motokrosové trati jen v určitých procentech, ale
byly jsme v Polsku takže bohužel:-). Hodně diskutované
téma na tomto krosu byl dvoják hned po startu, který byl
hodně srdeční záležitostí (až na krosáky, pro které to byl
bonbónek). Samozřejmě já jsem si ho pěkně projížděl a byl
jsem na tom lépe než někteří moji soupeři, kteří byly
nerozhodní a těsně se vyhýbali pádům nebo na něm upadli.
Tato motokrosová trať se jezdila okolo 2,5 minuty.
Poslední se jel kros, který byl celý namotán na odkloněné
louce a jel se okolo 3 minut. Jinak celá trať byla celkem
lehká a celkem nudná, protože se jelo hodně po cestách a
dost se prášilo.
V sobotu jsem si ještě před startem loupnul poslední
antibiotikum, poněvadž jsem byl od půlky týdne nemocný a
doufal jsem že se do závodu vyléčím. Takže jsem byl tak
trochu oblblej a hned v první časovce jsem zabloudil,
protože jsem přejel jednu odbočku a napojil se na trať
druhé časovky a než jsem se vrátil tak jsem chytil 7 minut
a bylo po závodě. Na rychlostních zkouškách jsem trochu
bojoval s motorkou, ale zrychloval jsem.
V neděli ráno mě přijeli podpořit zástupci MOTOTIGER TEAMU
(šéf Luboš, dokumentarista Kája a borec Filas). Možná i
díky nim a jejich fandění jsem se docela se 450 zžil a
zajížděl jsem celkem obstojné časy, které mě vyhoupli na 6
místo ve třídě, 5 v juniorech a 13 absolutně. S čímž jsem
celkem spokojen, ale ještě nejsem s motorku zcela kamarád,
tak doufám, že to bude ještě lepší a že budu rovnocenným
soupeřem v bojích o stupně vítězů. |
|
|
|
|
Zpráva z
ME v Itálii
31. 3. - 1. 4. 2007 |
|
Tak už mám za sebou první velký závod letošní sezóny a to
sice ME v Itálii. Cesta do italského Oliveto Citra
(městečko cca 50 km pod Neapolí) byla celkem dlouhá,
poněvadž trvala přes 20 hodin nepřetržité jízdy (pouze
čůrací přestavky:-)). Na místo jsme dorazili ve středu
večer a šli jsme rovnou spát.
Ve čtvrtek ráno nás probudilo mečení koz a po vykouknutí z
bydlíku jsme zjistili, že všude kolem probíhá trh, kde si
místní dědové měnili svá kůzlata:-) Dopoledne jsme
připravovali motorky a odpoledne jsme vyrazili na
tréninkovku, kde jsme otestovali připravené motorky a
okoukli jsme formu soupeřů:-)
V pátek bylo na řadě procházení rychlostních zkoušek. Byli
celkem 3 a to sice 2 krostesty a 1 endurotest. První kros
byl nad městem na podmáčené louce a trval kolem 3 minut.
Druhý kros se jel v pískovém lomu a byl hodně zamotaný a
členitý a jezdil se přes 4 minuty. Endurotest byl celý po
lese s písčitohlinitým podkladem, takže se vyjely velké
tobogány a délka testu byla přes 6 minut a to bylo dost
náročný:-) Trať byla rozdělená do dvou časových kontrol
okolo a celkem se jelo téměř 2 hodiny. Nebyla příliš
obtížná, ale rychle se rozbila a bralo to dost sil.
Start byl v sobotu v 9 a v neděli 8 a po oba dny se jeli 3
kola. Moje vystoupení v tomto závodě bylo dosti
rozpačité. Závodní tempo bylo totiž velmi rychlé a zjistil
jsem, že 450 v tomto tempu zatím moc nezvládám:-) Takže
pády a různá klopýtání byli na denním pořádku. V sobotu
jsem tedy skončil 20 a v neděli 18 s tím, že kros ve městě
jsem už zajížděl stejně rychle jako většina mých soupeřů.
Takže vydřené 4 body a teď jezdit, jezdit a jezdit a
zvykat si na 4T.
|
|
|
Zpráva z
kontrolního závodu v Záboří
18. 3. 2007 |
|
Dneska jsem po hodně dlouhé době vyrazil na klasický
motokros a ne ledajaký:-) Jel se na vyhlášené pískové
trati v Záboří nad Labem a konkurence byla více než dobrá.
Např. jsem jel s takovejma loudákama jako jsou Bartoš,
Čepelák atd.:-) Takže střelba jako hovado. :-) Trať byla
po ránu krásně srovnaná ale ne na dlouho.
Začali jsme volným tréninkem na 20 minut, po kterém jsem
měl až do kvalifikace ruce tvrdý jako kameny. Kvalifikace
která se jela, pro mě trochu nezvykle, na nejrychlejší
kolo trvala cca 30 minut. Díky pádům jsem ji prokaučoval a
byl jsem až 28. Tím pádem jsem v závodě startoval ze druhé
řady, což při účasti cca 35 závodníků byla v první zatáčce
pěkná mela, protože první jsem tam nikdy bejt nemohl:-) V
první jízdě jsem měl celkem dobrej start ale jako
nezkušený motokrosař jsem se právě v první zatáčce
zaleknul chumlu a v pískových dunách jsem si ustlal.
Nakonec z toho byli opět tvrdé ruce a 21 místo. V
druhé jízdě jsem měl start nic moc, takže zase boj
ze zadních pozic až na 17 místo. Ve třetí jízdě jsem měl
opět smůlu po startu, kdy o mě zavadil za mnou jedoucí
soupeř a jeho řidítko se mi dostalo do zadního kola a jeho
motorku jsem mu cca 3 metry odtáhnul. Řidítko jsem po
chvíli vydoloval a osamocen jsem vyrazil do závodu. Ovšem
díky časové ztrátě jsem už v 2. kole dostával kolo,
nicméně po stíhací jízdě jsem ještě pár soupeřů předjel a
skončil jsem 18.
Každopádně 3 rozjížďky po 25 minutách byl celkem značnej
záhul, ale je potřeba takový závody jezdit, protože tam se
skrývá rychlost:-)
zdravím všechny
carda
|
|
|
Zpráva ze
Soustředění v Chorvatsku
25.2. - 1.3. 2007 |
|
Po zimní přestávce jsem si v půlce února přivezl novou
motorku a po lehkém zajetí jsem 25.2. odcestoval z Enduro
reprezentací na soustředění do Chorvatska. Odjížděli jsme
možná trochu nesmyslně již ve 2 ráno a do chorvatského
Rabacu jsme přijeli ve 3 odpoledne, ubytovali jsme se a
pak už jen zevlovali(možná jsme si mohli trochu
přispat:)).
Druhý den ráno jsme po
domluvě s místním borcem, který má na starost tamní tratě,
vyrazili na motokrosovou trať. Podle jeho slov "Super
bomba trať", kde se měl jet chorvatský mistrák v
motokrosu. Skutečnost byla taková, že jsme jeli na 40 km
vzdálenou stráň, ve které byla buldozerem vyhrnutá trať,
kde nikdo ještě nejezdil a kudy protékala voda z tamějších
kopců. Takže ježdění bylo velmi usilovné a motorky jsme
pak čistili skoro 2 hodiny.
Další 2 dny jsme
jezdili po lese sjezdy a výjezdy a různé kamenité stezky,
což by bylo celkem dobré, kdybychom nemuseli stále čekat
na slabší kluky, kteří navíc ani nepatřili k reprezentaci.
Poslední 5. den
jsme dlouho řešili, kam vyrazíme, ale bohužel nebylo na
výběr, a tak jsme znovu odcestovali na "skoro motokrosovou
trať", která trochu vyschla a značně jsme ji zkrátili.
Jezdili jsme skoro 2 hodiny a ukončili jsme celé, možná
trochu nešťastné soustředění.
Co napsat na závěr?
Počasí se vydařilo, ovšem podle mého názoru kvalita
soustředění nebyla plně odpovídající reprezentačnímu
soustředění. Ale už je to za námi a můžeme být rádi, že
jsme se mohli alespoň někde rozjet.
|
|
|
|
|
|
|
FOTO GALERIE |
|
Fotky Croatia |
Kontrolní závod
Záboří |
ME Itálie |
Nowy Kosciol |
|
Fotky MČR Klatovy |
ME Cered |
MČR Mšeno |
MČR
Opařany |
|
|
MČR Opařany |
|

Carovi fanynky pro
Opařany |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MČR Mšeno |
|

Carovi fanynky pro Mšeno(opravdové) |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |

Takhle Tomáši
pojedeš! |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|

Nástup nového mechanika |

A jeho první
akce |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ME Cered |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |

Kájova
kolegyně |

KTM utáhne
vše |

KTM utáhne
vše |
|

KTM utáhne
vše |

Meldova
fanynka |
|
|
|
|
|
|
|
|
MČR Klatovy |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
MČR Nowy
Kosciol |
|
 |

Kdo umí, ten umí! Jezdec PL. |
 |
 |
|
 |

Týmový jezdec
Péťa |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |

Týmový jezdec
Lubošek |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ME Itálie |
|
 |
 |

Můj táta -
pózuje do rodinného alba |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|

Lubošek a
jeho modrá ruka |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontrolní
závod Záboří |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fotky soustředění Croatia |
|
 |

Složení teamu
zprava - Císař Tomáš, Luboš Klimeš, Hušek Petr |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|